Add Alert Alert Circle Archive Arrow Back Arrow Down Arrow Forward Arrow Redo Arrow Undo Arrow Up Bag Bag Check Bag Handle Ban Barcode Book Bookmark Bookmark Bookmarks Bookmarks Calendar Calendar Clear Call Call Card Caret Down Caret Up Cart Cart Chatbox Chatbox Ellipses Chatbubble Chatbubble Ellipses Chatbubbles Checkmark Chevron Back Chevron Back Circle Chevron Down Chevron Down Circle Chevron Forward Chevron Forward Circle Chevron Up Chevron Up Circle Close Close Close Circle Close Circle Create Document Text Documents Download Ellipsis Vertical Expand Enter Exit Eye Eye Off File Tray Flag Flame Flame Folder Folder Open Funnel Gift Headset Heart Heart Circle Heart Heart Dislike Help Help Circle Home Image Images Infinite Information Information Circle Key Language Loader Circles Link List Location Lock Closed Lock Open Log In Log Out Mail Mail Open Mail Unread Map Megaphone Menu Mic Moon Newspaper Notifications Open Options Paper Plane Pencil People Person Person Circle Pie Chart Play Play Circle Play Circle Power Power Pricetag Pricetags Print Refresh Remove Return Up Back Return Up Forward Ribbon Save Scan School Search Search Settings Share Social Share Social Shield Checkmark Shuffle Speedometer Star Star Sunny Swap Vertical Ticket Time Trash Trending Down Trending Up Videocam Wallet Warning Logo Aparat Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Pinterest Logo Rss Logo Telegram Logo Twitter Logo Whatsapp Logo Youtube

معرفی هیرو آرک واردن، ARC WARDEN

آموزش هیروهای دوتا 2

معرفی هیرو ARC WADEN در اکانت دوتا 2

در ادامه آموزش هیروهای دوتا 2 به هیروی ARC WARDEN، آرک واردن می پردازیم

آرک واردن یک قهرمان منحصر به فرد و چند منظوره در Dota 2 است که به خاطر توانایی ایجاد یک کپی از خودش شناخته شده است و باعث دو برابر شدن حضورش در میدان نبرد می‌شود. این قهرمان می‌تواند به عنوان یک کریری، میدلین یا حتی پشتیبان بازی شود، اما در نقش کریری بهترین عملکرد را دارد. در این راهنما، قابلیت‌ها، تاکتیک‌ها و بهترین استراتژی‌های بازی با این قهرمان را بررسی خواهیم کرد.

آموزش هیروهای دوتا 2، آرک واردن

قابلیت‌های آرک واردن

آرک واردن چهار قابلیت دارد: Flux، Magnetic Field، Spark Wraith و Tempest Double. درک این قابلیت‌ها برای بازی کردن به شیوه بهتر حیاتی است. در ادامه آموزش هیروهای دوتا 2 به آن ها می پردازیم.

Flux

Flux یک قابلیت تک منظوره است که دشمن را کند می‌کند و ضربه‌هایی به زمان وارد می‌کند. این قابلیت برای مزاحمت بازیکنان دشمن در فاز لنینگ و کشتن ایمن در حین گنگ بسیار عالی است. با این حال، به خاطر اینکه تأثیر Flux از بین می‌رود اگر هدف در نزدیکی یک واحد دشمن قرار داشته باشد، استفاده از آن در هنگامی که دشمن منزوی است به شدت ضروری است.

Magnetic Field

Magnetic Field یک قابلیت اثر منطقه‌ای است که به آرک واردن و قهرمانان متحد اش حمله و اهرم داری اضافی در داخل زمینه ارائه می‌دهد. این قابلیت در جنگ‌های تیمی و برای sieging برج‌های دشمن بسیار ارزشمند است. قرار دادن مناسب Magnetic Field می‌تواند سنگ بنای مبارزه را تغییر دهد، چون این قابلیت باعث می‌شود دشمنان برای احیای  خود  خطر از دست دادن فرصت حملات خود را قبول کنند.

Spark Wraith

Spark Wraith یک قابلیت چند منظوره است که یک جناح را در محل هدف قرار می‌دهد، که به اولین دشمنی که در محدوده آن قرار می‌گیرد، آسیب وارد و باعث کند شدن آن می شود. می‌توان از آن برای جاسوسی، زونینگ بازیکنان دشمن و یا انباشتن چندین جناح برای حمله به حریفان استفاده کرد. استفاده هوشمندانه از Spark Wraith برای کنترل میدان جنگ و تنظیم کشتی ضروری است.

Tempest Double

قابلیت اصلی آرک واردن، Tempest Double، به قهرمان اجازه می‌دهد یک کپی از خود را با همه آیتم‌ها و قابلیت‌های فعلی خود ایجاد کند. این کپی برای مدت محدودی باقی می‌ماند و می‌تواند همه قابلیت‌ها و آیتم‌های خود را به طور مستقل استفاده کند. استفاده مناسب از Tempest Double می‌تواند به بهره‌وری بسیار بالا از کشتی‌دهی، اسپلیت پوشینگ و غلبه بر حریفان در جنگ‌های تیمی منجر شود.

بهترین استراتژی‌ها برای بازی با آرک واردن

حال که  قابلیت‌های آرک واردن را فهمیدیم، بهترین استراتژی‌ها برای بازی این قهرمان را به طور موثر بررسی خواهیم کرد.

بهره وری از کشتی‌دهی

Tempest Double آرک واردن اجازه می‌دهد دو مکان را به طور همزمان فارم کنند که به طور موثری باعث افزایش دریافت طلا و تجربه شود. برای بهره‌وری بیشتر از فارم، از قهرمان اصلی و Tempest Double برای تمیز کردن اردوگاه‌ها و موج‌های creep به طور همزمان استفاده کنید. به علاوه، آیتم‌هایی مانند Hand of Midas و Maelstrom می‌توانند سرعت فارم شما را بیشتر افزایش دهند.

اسپلیت پوشینگ

آرک واردن در اسپلیت پوشینگ عالی عمل می‌کند، زیرا Tempest Double می‌تواند با امنیت بیشتری به لین ها فشار بیاورد در حالی که قهرمان اصلی کشتی می‌کند یا در جنگ‌ها شرکت می‌کند. از Tempest Double برای پوشاندن موج‌ها، قرار دادن Spark Wraiths برای بینش و خراب کردن برج‌های دشمن استفاده کنید. این استراتژی باعث می‌شود تیم حریفان برای مقابله با فشار مداوم شما تقسیم شود و فضای کافی برای تیم شما ایجاد شود.

آموزش هیروهای دوتا 2

آیتم سازی:

آیتم های اصلی آرک واردن برای به حداکثر رساندن پتانسیلش ضروری هستند. دست میداس به شتاب بخشیدن به فارم شما کمک می کند ، در حالی که ملستروم یا میولنیر خروجی آسیب و توانایی پاکسازی موج شما را افزایش می دهد. Boots of Travel نیز یک آیتم بسیار مهم دیگر است که به شما اجازه می دهد برای افزایش تحرک و پتانسیل شکستن پوشش قهرمان اصلی و دوگانه Tempest خود را به دور از نقشه جابه جا کنید.

آیتم های پایان بازی مانند Black King Bar ، Butterfly و Satanic می توانند به آرک واردن کمک کنند تا به یک حمله کننده قدرتمند تبدیل شود. علاوه بر این ، آیتم های موقعیتی مانند Scythe of Vyse یا Bloodthorn را برای افزایش قفل و کنترل در نبردها در نظر بگیرید.

در نبردهای تیمی ، آرک واردن باید تمرکز خود را بر روی قرار گرفتن در حاشیه و وارد کردن آسیب از فاصله امن بگذارد. از Magnetic Field برای محافظت از هم تیمی های خود و وادار کردن دشمنان به جابجایی مجدد استفاده کنید ، در حالی که از Spark Wraiths برای کنترل گلوگاه ها و بازداشتن حرکت دشمن استفاده می کنید. کنترل مناسب قهرمان اصلی و دوگانه شما می تواند به خروجی آسیب فوق العاده و برگرداندن نبردها به نفع تیم شما منجر شود.

نتیجه گیری :

آرک واردن یک قهرمان منحصر به فرد و چالش برانگیز است که نیاز به درک صحیح از توانایی ها و استراتژی های آن برای بازی مؤثر دارد. با به حداکثر رساندن کارایی فارم خود ، شکستن پوشش و استفاده از توانایی های خود در نبردهای تیمی ، می توانید یک نیروی هولناک در میدان نبرد در دوتا ۲ باشید. به یاد داشته باشید که آیتم های خود را با هر بازی تطبیق دهید و همیشه بر روی موقعیت مناسب تمرکز کنید تا موفقیت خود را به عنوان آرک واردن در دوتا ۲ تضمین کنید.

بازگشت به بالا