Add Alert Alert Circle Archive Arrow Back Arrow Down Arrow Forward Arrow Redo Arrow Undo Arrow Up Bag Bag Check Bag Handle Ban Barcode Book Bookmark Bookmark Bookmarks Bookmarks Calendar Calendar Clear Call Call Card Caret Down Caret Up Cart Cart Chatbox Chatbox Ellipses Chatbubble Chatbubble Ellipses Chatbubbles Checkmark Chevron Back Chevron Back Circle Chevron Down Chevron Down Circle Chevron Forward Chevron Forward Circle Chevron Up Chevron Up Circle Close Close Close Circle Close Circle Create Document Text Documents Download Ellipsis Vertical Expand Enter Exit Eye Eye Off File Tray Flag Flame Flame Folder Folder Open Funnel Gift Headset Heart Heart Circle Heart Heart Dislike Help Help Circle Home Image Images Infinite Information Information Circle Key Language Loader Circles Link List Location Lock Closed Lock Open Log In Log Out Mail Mail Open Mail Unread Map Megaphone Menu Mic Moon Newspaper Notifications Open Options Paper Plane Pencil People Person Person Circle Pie Chart Play Play Circle Play Circle Power Power Pricetag Pricetags Print Refresh Remove Return Up Back Return Up Forward Ribbon Save Scan School Search Search Settings Share Social Share Social Shield Checkmark Shuffle Speedometer Star Star Sunny Swap Vertical Ticket Time Trash Trending Down Trending Up Videocam Wallet Warning Logo Aparat Logo Facebook Logo Instagram Logo Linkedin Logo Pinterest Logo Rss Logo Telegram Logo Twitter Logo Whatsapp Logo Youtube

معرفی هیرو آبادون (ABADDON)

آموزش هیروهای دوتا 2

معرفی هیرو آبادون(ABADDON) در اکانت دوتا 2

در ادامه آموزش هیروهای دوتا 2 باید گفت که خصوصیت آبادون در اکانت دوتا 2 این است که از متحدین یا خودش در برابر حملات محافظت می کند.

فونت Avernus منبع استحکام یک خانواده است، شکافی در سنگ های اولیه که از آن بخارات قدرت نبوی برای نسل ها بیرون آمده است. هر نوزادی از خانه غارآلود Avernus در غبار سیاه غوطه ور می شود و با این غسل تعمید به آنها پیوندی ذاتی با انرژی های عرفانی سرزمین داده می شود. آن‌ها با این باور بزرگ می‌شوند که خود را محافظان سرسخت سنت‌های خطی‌شان، آداب و رسوم قلمرو می‌دانند – اما چیزی که واقعاً از آن محافظت می‌کنند، خود فونت است. و انگیزه مه نامشخص است.

وقتی ابادون شیرخوار را در فونت غسل دادند، می گویند چیزی خراب شده است. در چشمان کودک نوری از آگاهی شعله ور شد که همه حاضران را مبهوت کرد و نجواها را وادار به زمزمه کرد. او با انتظار پیروی از راهی بزرگ شد که همه فرزندان آورنوس طی کردند – برای آموزش در جنگ، تا در مواقع ضروری بتواند ارتش خانواده را در دفاع از سرزمین اجدادی رهبری کند. اما آبادان همیشه جدا بوده است. در جایی که دیگران با اسلحه تمرین می کردند، در حضور مه به مراقبه خم می شد. او از بخارهایی که از فونت بیرون می‌آمد نوشید و یاد گرفت که روح خود را با قدرتی که از زیر خانه جاری می‌شد درآمیزد. او موجودی از مه سیاه شد.

در خانه Avernus اما ناخرسندی وجود داشت – بزرگان و جوانان به طور یکسان او را به بی توجهی به مسئولیت های خود متهم می کردند. اما همه این اتهامات زمانی متوقف شد که آبادون سوار نبرد شد، و دیدند که چگونه قدرت مه به او تسلط بر زندگی و مرگ را فراتر از قدرت هر اربابی که خانه تا به حال شناخته بود داده است.

برای خرید اکانت دوتا 2 به سایت استیم فروشی مرجع اصلی اکانت دوتا 2 مراجعه کنید.

توانایی های آبادون (ABADDON) در آموزش هیروهای دوتا 2

در ادامه آموزش هیروهای دوتا 2 به توانایی های هیروی آبادون می پردازیم

کویل مه(MIST COIL)

Abaddon یک موج از مه مرگبار را آزاد می کند که می تواند به یک واحد دشمن آسیب برساند یا یک واحد دوستانه را به بهای سلامتی آبادون التیام بخشد.

سپر APHOTIC

انرژی‌های تاریک را در اطراف یک واحد متحد احضار می‌کند، و یک مانع تمام آسیب ایجاد می‌کند که مقدار مشخصی آسیب را قبل از منقضی شدن جذب می‌کند. هنگامی که مانع از بین می رود، می ترکد و به اندازه مقداری که می تواند به ناحیه اطراف خود جذب کند، آسیب وارد می کند. انواع خاصی از buffs و stuns  منفی  را از  روی بازیگران حذف می‌کند.

نوع DISPEL:   Strong

نفرین AVERNUS

آبادون به دشمن ضربه می زند و سرعت حرکت هدف را کاهش می دهد. اگر هدف 4.0 بار مورد اصابت قرار گیرد، تحت تأثیر یک نفرین مهیب قرار می‌گیرد که باعث می‌شود آنها ساکت شوند و آهسته شوند، و همه حملات علیه آنها سرعت حمله را افزایش می‌دهند.

زمان قرض گرفته شده(BORROWED TIME)

وقتی فعال شود، تمام آسیب های وارد شده به شما به جای آسیب، بهبود می یابد. بیشتر باف های منفی نیز حذف خواهند شد. اگر این قابلیت در حالت خنک کننده نباشد، اگر وضعیت سلامتی شما به زیر 400.0 برسد، به طور خودکار فعال می شود.

نوع DISPEL: Strong

 

آموزش هیروهای دوتا 2 -آبادون

نکته هایی برای استفاده موثر از آبادون

در آموزش هیروهای دوتا 2، Abaddon یک قهرمان پشتیبان در Dota 2 است که در محافظت از متحدان خود و از بین بردن آسیب های مداوم در طول زمان عالی است. Dota 2 Abaddon را به توانایی‌های متعددی مجهز کرده است که به او اجازه می‌دهد تا سرعت و حرکت دشمن را کنترل کند، متحدان را با درمان زنده نگه دارد و آسیب زیادی وارد کند.

آبادون یک قهرمان چند مهارتی است که می‌توان آن را در چند نقش بازی کرد. با این حال، اکثر بازیکنان او را به عنوان یک قهرمان پشتیبانی ترجیح می دهند.

در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می توانید هنگام بازی به عنوان Abaddon از آنها استفاده کنید.

برای فروش اکانت دوتا 2 به سایت استیم فروشی مرجع اصلی اکانت دوتا 2 مراجعه کنید.

موقعیت

همانطور که قبلا ذکر شد، اکثر بازیکنان Abaddon را به عنوان قهرمان پشتیبانی ترجیح می دهند. بنابراین، نکته ای که او را قابل احترام می کند ایفای نقش پشتیبانی است. از آنجایی که حمایت می‌کند، برای او مهم است که خود را در جایی قرار دهد که بتواند متحدانش را در کنار جوخه‌های دشمن مخرب حفظ کند. از این رو، بهترین موقعیت برای او در خط مقدم، نزدیک به نیروهای متحد است.

قدرت شفابخش

توانایی سپر Aphotic Abaddon به او اجازه می دهد تا از متحدان محافظت کند، و هنگامی که سپر شکسته می شود، نیروی ویژه هدف را برای بخشی از آسیبی که جذب کرده است، التیام می بخشد. این او را به یک قهرمان مهم برای محافظت از نیروها تبدیل می کند.

کاهش سرعت دشمن

به آبادون یک طلسم ویژه داده می شود که سرعت نیروهای دشمن را کاهش می دهد و سرعت حمله آنها را کاهش می دهد و از این رو او را به یک کنترل کننده نیروی ابزار قدرتمند تبدیل می کند. به بازیکنان توصیه می شود از این توانایی با احتیاط در محدوده استفاده کنند.

 

قابلیت Mist Coil

قابلیت ویژه دیگر آبادون کویل مه است. هنگامی که آبادون به دشمنان حمله می کند، حمله به یکی از آنها برخورد می کند و به دشمن دیگری بر می گردد. این توانایی مطمئناً در جمعیت  بسیار مفید است.

نتیجه گیری

حرف پایانی این است که کلید بازی موثر Abaddon این است که بر روی محافظت از متحدان خود تمرکز کنید، حرکات و سرعت تیم دشمن را مختل کنید، و در طول زمان آسیب‌های پایدار را ایجاد کنید.

 

بازگشت به بالا